Oefeningen

De kettlebell oefeningen en routines die in dit artikel worden gepresenteerd zijn eenvoudige, maar effectieve kettlebell bewegingen die je kunt gebruiken om je kettlebell kracht en conditie te verbeteren. Deze kettlebell oefeningen zullen u ook helpen spieren op te bouwen voor vrouwen, vet te verbranden en snel gewicht te verliezen, uw kernspieren te versterken, uw aërobe capaciteit (VO2 max) te verhogen, en snel fit te worden. Gebruik deze kettlebell workouts als een kettlebell workout programma voor of na andere vormen van lichaamsbeweging – zoals hardlopen, wandelen, fietsen, zwemmen of zelfs trainen in de sportschool op machines – voor een extra boost in de resultaten van uw kettle bells. Als je nog nooit kettlebells hebt gehanteerd, raad ik aan om eerst kettlebell oefeningen en kettlebell routines te doen zonder kettlebells in de fitnessclub. Hierin wordt u voorgelicht over hoe kettlebells gehanteerd moeten worden, wat de beweging is van elke kettlebell workout oefening en waarom ze effectief zijn. Dit maakt het makkelijker voor je om kettle bells alleen thuis te gebruiken als je dat wilt, en is een goede manier om dingen op trial-and-error basiskettlebell routines wilt gebruiken op een kettlebell workout programma, herhaal alleen de kettlebell oefeningen in dit artikel. Begin je kettlebell routine met kettlebell swings om uw core, armen en benen te activeren en breng daarna kettlebell military presses aan voor spierkracht in je schouders en rugspieren. Of begin met kettlebell cleans om uw core te trainen voordat de kettlebell bij hogere intensiteitstraining wordt toegepast.

0
Kettlebell swing
0

Kettlebell swing Dit artikel gaat over de oefening kettlebell swing. De kettlebell swing oefening is een samengestelde, volledige lichaamsbeweging. Het ...

Kettlebellen
Logo
Enable registration in settings - general